השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שוקולד ללא גלוטן

    שוקולד הוא אחד מפריטי המזון הפופולריים ביותר בעולם. זהו גם אחד המרכיבים הפופולריים ביותר בקינוחים ובפינוקים מתוקים רבים. למרבה הצער, לא כולם יכולים ליהנות משוקולד כי הוא מכיל גלוטן. אבל למרבה המזל, קיימות היום בשוק מספר אלטרנטיבות לשוקולד ללא גלוטן. שוק השוקולד ללא גלוטן גדל במהירות. שוקולדים אלו מכילים גם אחוז קקאו גבוה יותר מאשר שוקולדים רגילים כי הם עשויים משוקולד מריר במקום שוקולד חלב. זה הופך אותם ליותר מרירים ופחות מתוקים מאשר שוקולדים רגילים. אישה בשם אליס מדריץ’ היא האדם הראשון שהכין שוקולד ללא גלוטן. היא אובחנה כחולת צליאק ב-1979 ורצתה ליהנות מהאוכל האהוב עליה ללא כל אי נוחות או תופעות לוואי מהגלוטן שבו.

    שוקולדים ללא גלוטן

    הדבר הראשון שניתן להבחין בו בשוקולדים ללא גלוטן הוא שבדרך כלל הם הרבה יותר יקרים משוקולדים רגילים. הסיבה לכך היא כי שוקולד זה עשוי מסוג מסוים של פולי קקאו, שהוא פחות בשפע וקשה יותר לגידול. לסוג זה של פולי קקאו יש גם תכולת שומן גבוהה יותר, מה שהופך אותם לעשירים יותר בטעמם. שוקולד ללא גלוטן מיועד לא רק לאנשים שאינם יכולים לקבל גלוטן, יש עוד המון סיבות מדוע מישהו עשוי לרצות להימנע ממוצרי חלב ועדיין ליהנות מהפינוק הטעים הזה. שוקולד זה מותאם לאנשים הסובלים ממחלת צליאק או מצבים אחרים הגורמים להם להיות רגישים לגלוטן. כדאי גם לציין שאנשים רבים שאינם נטולי גלוטן סובלים גם הם מלקטוז, כך שתכולת השומן הגבוהה עשויה להיות דבר טוב עבורם.

    שוקולד טבעוני ללא גלוטן

    שוקולד טבעוני ללא גלוטן הוא נישה שצובר פופולריות. את שוקולד זה שמכינים מפולי קקאו ומרכיבים אחרים. שוקולד זה נפוץ מכיוון שהוא מספק אלטרנטיבה בריאה לשוקולד המסורתי. שוקולד זה נחשב לאופציה בריאה יותר עבור אנשים עם אלרגיות או טבעונים. טבעונות הופכת לנפוצה יותר בשנים האחרונות כאשר אנשים מתחילים לשים לב ליתרונות של שמירה על דיאטה זו. טבעונות היא לא רק בריאה יותר, אלא גם ידידותית יותר לסביבה מאשר דיאטות אחרות. במידה ואתם מחפשים שוקולדים מסוגים שונים בהתאמה אישית, אתם מוזמנים לפנות אלינו, שוקולטרי גליצקי ואנו נסייע לכם במציאת השוקולד המתאים ביותר עבורכם.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן