השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מארזי שוקולד איכותיים

    מארזי שוקולד איכותיים הם המתנה המושלמת

    אם אתם מעוניינים מתנה ייחודית שאף אחד אינו יכול לעמוד בפניה אז בחירה באחד ממארזי השוקולד האיכותיים שלנו היא הבחירה הבטוחה עבורכם. כי הרי אין אחד שיכול לסרב לשוקולד איכותי ובעיצוב יפהפה. אצלנו תוכלו להנות מעולם שלם של טעמים כיד הדימיון וגם משוקולד בטעם עשיר ללא סוכר או ללא גלוטן- כך שכולם יוכלו להנות מכל הטוב שיש לשוקולד שלנו להציע.

    מארזי מתנה לחג ולימי הולדת ומארזים לאירועים

    אנו מאפשרים לכם הרכבה אישית של מארזי שוקולד איכותיים ובחירה ממגוון קופסאות מעוצבות בצורת לב, עגולות או מרובעות במגוון גדלים ומגוון עיצובים שונים לבחירתכם. כמו כן, להתאמה מירבית ליקירים שלכם תוכלו לבחור בעצמכם אילו בונבונים, טבלאות ופרלינים בעבודת יד תרצו לשלב במארז שלכם ובאיזו כמות- למתנה שכל אחד יישמח לקבל וכמובן להוסיף הקדשה אישית ליום הולדת או לחג. כמו כן, אם אתם מתכננים אירוע גדול אז תוכלו לבחור ממגוון המארזים הגדולים יותר שאנו מספקים או להרכיב מארזים בעצמכם לפי טעמכם האישי ואף לשלב אחד או כמה מפיסולי השוקולד המרהיבים שלנו שיוסיפו לחגיגיות האירוע.

    מארזים חגיגיים לעובדים ולאירועים עסקיים

    מארזי שוקולד יכולים גם להיות אופציה מצויינת למתנה מפנקת שתוכלו להעניק לעובדים שלכם לקראת החגים. אנו נספק את המארזים במשלוח גם עד פתח המשרד לנוחויותכם. מעבר לכך, אנו מאפשרים לכם למתג את השוקולדים ואת הפרלינים בעבודת יד שתבחרו ע”י הדפסה חדשנית עם כיתוב או לוגו החברה. בנוסף, ניתן להינות גם ממארזים ממותגים המכילים כמויות גדולות יותר של מוצרי שוקולד ממותגים בעיצובים מרהיבים שירשימו כל לקוח פוטנציאלי וישדרו יוקרה ורצינות בכל אירוע עסקי.

    שוקולד איכותי במארזים לכל מטרה

    לסיכום, כשמעניקים את אחד ממארזי השוקולד האיכותיים שלנו אפשר להיות בטוחים שבחרתם נכון. כל המארזים שלנו כוללים מוצרי שוקולד המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ביותר ובעבודת יד אומן של השוקולטרית המתמחה בתחום. המארזים יתאימו לכל מטרה ויעינקו חויה ייחודית בהתאמה אישית לאוהבים שלכם. כמובן שאם אינכם בטוחים במה לבחור, אז נשמח לייעץ לכם אצלנו בשוקולטריה. ככה שאם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת שתעורר את כל החושים ובמחירים הוגנים. אז לביצוע הזמנה אתם מוזמנים למלא פרטים כאן.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן