השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שוקולד בהזמנה אישית

    קצת על השוקולדים שלנו

    אנו מתמחים בהכנת שלל פרלינים, בונבונים וכל ממתק שוקולד שאפשר רק לדמיין, בעבודת יד תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים איכותיים ביותר. אנו מספקים בחירה מתפריט מלא בטעמים עשירים החל מטעמים פירותיים ועד טעמים מלוחים ואגוזיים. ניתן למצוא אצלנו מגוון ממתקי שוקולד גם בהזמנה אישית בכל הצבעים והגדלים ואפילו פסלי שוקולד שכל אחד יישמח לקבל. אצלנו תהנו מעולם שלם של שוקולד גם בהתאמת התפריט לפי טעמכם האישי ולפי צורך.

    שוקולד בהזמנה אישית לאירועים

    אין חגיגה בלי קצת מתוקים וכשמדברים על מתוקים מדברים על שוקולד. כל אוהבי השוקולד יעידו כי שוקולד איכותי מרים להם את המצב הרוח ובא להם טוב במיוחד אחרי ארוחה שלמה. לכן אנו מציעים לכם מבחר של מוצרי שוקולד איכותיים בהזמנה אישית ובהרכבה אישית כדי שתוכלו לקלוע לטעם של כל אחד מהאורחים שלכם. תוכלו לבצע הזמנות דרך האתר שלנו ולבנות מגשי פרלינים או בונובונים בכל גודל וכמות ולבחור את הסוגים הרצויים לכם ואפילו לבצע הדפסות על גבי השוקולדים של שם החוגג או כל ברכה אחרת שתרצו.

    שוקולד בהזמנה אישית למתנות אישיות ולעובדים

    בין אם אתם מעסיקים ומתלבטים לגבי איזו מתנה הכי כדאי להעניק לעובדים ובין אם אתם רוצים לשמח מישהו קרוב- מארז שוקולד במרכז הוא הפתרון המושלם עבורכם. עם זאת, חבל שתתפשרו על משלוחי שוקולד משעממים. אצלנו תוכלו להנות ממשלוח שוקולד במרכז אשר יתאים בדיוק לטעם של כל אחד. תוכלו להרכיב מארזים של שוקולד ופרלינים ללא סוכר או ללא גלוטן, טבעוניים או כשרים בצורת לב או במארזים עגולים יוקרתיים בשלל צבעים ועיצובים לבחירתכם.

    מארזי שוקולד בהזמנה אישית ישמחו כל אחד

    אין אחד שיכול לסרב לשוקולד איכותי במיוחד שהוא גם נראה יוקרתי ובצבעים שמושכים את העין. אנו מומחים בייצור שוקולד איכותי ומעניקים ללקוחותינו חוויה שמעירה את החושים בזכות הטעמים העמוקים והעשירים של כל מוצרי השוקולד שלנו. כך שאם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת ובלתי נשכחת בחירה במארז שוקולד במרכז היא הבחירה הנכונה עבורכם. אצלנו תהנו ממשלוח שוקולד במרכז שיגיע עד פתח הדלת תוך מספר שעות בלבד ובמחירים אטרקטיביים. אז תנו לנו להמתיק לכם חויה.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן