השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שוקולדים ממותגים לעסקים

    רוצים למתג את העסק שלכם בצורה מושלמת?

    שוקולדים ממותגים לעסקים הם הטרנד הפרוע החדש בתחום השיווק הפנימי והחיצוני כאשר הם משמשים בתי עסק וחברות הן לקידום המוניטין בתוך העסק ולקידום המוניטין לגורמים עסקיים ולקוחות. אנחנו בשוקולטרי גליצקי מייצרים כבר מעל לעשור ברציפות, שוקולדים ממותגים עם לוגו, כיתוב ועיצוב מושלם המותאם לעסק. אנחנו מלווים מאות חברות, בתי עסק וארגונים בהכנת שוקולדים לאירועים עם מיטב חומרי הגלם של עולם השוקולד.

    למתג את העסק לעובדים חדשים בגיוס הבא

    היום כל מנהל בחברה יודע שבשביל לשמור על עובד, הוא צריך קודם כל לקבל אותו בהמון אהבה. אנחנו בשוקולטרי גליצקי ממליצים לכם להשקיע בכל עובד חדש בגיוסים שלכם עם שוקולד ממותג לעסקים המגיע בטעמים נפלאים עם עיצוב הלוגו של החברה שלכם. את השוקולדים לעובדים חדשים אנחנו אורזים במארזים יוקרתיים שיעניקו רושם ראשוני מהמם לעובד. המפעל המשפחתי שלנו מייצר שוקולד ממותג לעסקים עם טעמים מיוחדים היכולים להתאים גם לטבעונים וצמחוניים.

    כשרות חלבית לכל סוגי השוקולד

    בנוסף למארזי השוקולד המיוחדים שלנו לחברות ובתי עסק, אנחנו בשוקולטרי גליצקי מחזיקים גם בתעודת כשרות של הרבנות הראשית חולון בכשרות רגילה חלבית. השגחת הכשרות שלנו היא קפדנית ומאפשרת לכם למעשה לספק את השוקולדים לכל עובד שלכם בחברה, או ללקוחות החברה שלכם ללא חשש.

    יצירות אמנות משוקולד ממותגות עם לוגו החברה

    מתכננים לערוך אירוע חברה לעובדים שלכם? רוצים להרשים אותם עם יצירת אמנות משוקולד עם לוגו החברה? אנחנו בשוקולטרי גליצקי מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולהזמין דרכנו את יצירת האמנות משוקולד המתאימה ביותר למותג שלכם. אנשי הצוות שלנו ידעו לבחור את המיתוג המתאים ויבנו עבורכם מייצג שוקולד מרהיב לאירוע חברה הבא שלכם.

    שוקולדים ממותגים לעסקים ולחברות

    לפרטים נוספים על שוקולדים ממותגים לעסקים של שוקולטרי גליצקי, התקשרו למספר הטלפון המופיע כאן באתר או מלאו את פרטי החברה או העסק שלכם בטופס רישום הפרטים כאן בדף. אנחנו בשוקולטרי גליצקי נשמח למתג את החברה והמוצרים שלכם על גבי שוקולדים איכותיים המיוצרים בעבודת יד על ידי המומחים שלנו לאמנות בשוקולד. כל השוקולדים שלנו נעשים באהבה גדולה ובשיטות אמנות מתקדמות המגיעות מצרפת.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן