השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    סדנאות שוקולד מקצועיות

    קהל היעד של סדנאות השוקולד המקצועיות שלנו

    במרכז הלימודים הקולינרי שלנו כל מי שאוהב שוקולד ובוערת בו תשוקה לתחום יצירת השוקולד יוכל לקבל את כל הכלים וללמוד את כל הטכניקות הדרושות לו להצלחה בתחום. כמו כן, הסדנאות מתאימות גם למקצוענים שכבר עוסקים בתחום ומעוניינים בהתמקצעות נוספת וחידוד הטכניקות שלהם על מנת להגיע לקהל לקוחות רחב יותר. אצלנו גם ילדים יכולים להינות בהכנת שוקולד חוויתית בסדנאות שוקולד לילדים שיעניקו להם הנאה אין סופית.

    על הסדנאות השונות שאנו מציעים לכם

    אנו מציעים לכם בחירה ממגוון סדנאות השוקולד המקצועיות שאנו מעבירים. ניתן לבחור למשל, בסדנת פרלינים בה נלמד אתכם כיצד לייצר שוקולד ואיך לשלב בו טעמים ומילויים שונים. במהלך הסדנא תסיירו בקו הייצור שלנו ותיזכו להתנסות בכנת פרלינים בעצמכם. בסדנא המורחבת תלמדו לטמפרר שוקולד, להכין פרלינים מעוצבים בשלל טעמים ועם תוספות שונות. סדנאת השוקולד המקצועית והמקיפה שנו מתאימה למבוגרים מקצועיים בלבד ובה ניתן לקבל מידע תיאורטי ומעשי נרחב אודות הייצור, העיבוד וההכנה של כל מוצרי השוקולד והיא אורכת כארבע שעות. בסדנאות השוקולד לילדים הילדים יוכלו להינות מהכנת שוקולד קלה וכיפית.

    כל היתרונות של סדנאות השוקולד המקצועיות שלנו

    כל הסדנאות שלנו מועברות ע”י שוקולטריים מומחים המנוסים בתחום שיעבירו לכם סדנאות מרתקות ויחשפו חלק גדול מסודות המקצוע הכי מתוק בעולם. במהלך הסדנאות תהנו גם מהתנסויות מעשיות שיעזרו לכם להתמקצע עוד בתחום או להזניק קריירה מתחילה והכל תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר. בסיום כל סדנא תקבלו את כל הפרלינים והשוקלדים שיצרתם במתנה שתוכלו להעניק ליקירים שלכם.

    סדנאות מקיפות ומרתקות לכל אוהבי השוקולד

    אם תמיד חלמתם לייצר שוקולדים מיוחדים בעצמכם ובין אם אתם אנשי מקצוע או אם אתם רוצים להתחיל קריירה בתחום אז הגעתם למקום הנכון. המרכז שלנו ללימודים קולינריים מציע לכם סדנאות שיהפכו אתכם למקצוענים בכל מה שקשור לשוקולד וזאת תוך הנאה מובטחת. אז אם אתם אוהבים שוקולד הסדנאות שלנו יבטיחו חוויה שתעלה על כל הציפיות שלכם ותעניק כלים ייחודיים וידע מקיף למקצוענים שבינכם. אתם מוזמנים להתחיל מסע של מיליון טעמים וחויות בסדנאות שלנו.אז  לקבלת פרטים נוספים והרשמה מלאו את הטופס כאן.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן