השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מארז שוקולד ויין

    מארז שוקולד ויין לרגעים מאושרים

    כשרוצים לשמח בן או בת זוג או אם רוצים לחגוג אירוע מיוחד אין כמו מארז שוקולד ויין יוקרתי בשביל ליצור אוירה רומנטית או כדי לשמח את האוהבים שלכם. כמובן כשבוחרים שוקולדים מומלץ לבחור בשוקולד איכותי במגוון טעמים שיקלעו לטעם של כל אחד. אצלנו תהנו ממבחר שוקולדים העשויים עבודת יד אומן מהשוקולטרית המובילה בתחום שתיצור לכם חוויה שמעוררת את כל החושים. כמו כן, אנו מספקים יין איכותי ממיטב היקבים בארץ המצורפים במארזים השונים.

    מבחר מארזים שונים של שוקולד ויין

    אצלנו תוכלו להינות מבחירה מתוך שלל מארזים חגיגיים בעיצובים יוקרתיים במבחר צורות וגדלים שיעשו טוב על הלב של כל מי שייקבל אותם. ניתן להרכיב את המארזים בעצמכם דרך האתר ולבחור מבין מגוון הפרלינים, בונבונים והטבלאות בטעמים השונים. כך שאם אתם מחפשים מארז שוקולדים בתל אביב והסביבה אז המתנה שאי אפשר לטעות בה היא בלי ספק מארז איכותי של שוקולד ויין. בנוסף, ניתן פשוט לבחור מבין מארזים בצורת לב לציון יום נישואין הכוללים מגוון פרלינים ויין לבן או אדום עם ברכה ליום הנישואין, או מארזים בקופסא עגולה עם שוקולד על מקל עם הכיתוב יום הולדת שמח או מזל טוב.

    מארז שוקולד ויין גם במשלוח מהיר עד הבית

    אם אתם רוצים להפתיע את האנשים היקרים לליבכם אז הזמנה של מארז חגיגי בטוח תעשה את העבודה. אנו מאפשרים לכם משלוח מהיר של כל מארז שוקולדים בתל אביב והסביבה תוך מספר שעות עד פתח הדלת בשילוב ברכה או הקדשה אישית שלכם- להפתעה משמחת שתביא את החגיגה ישר אליכם בלי שתצטרכו לזוז מהספה. כך שאם אתם גרים רחוק מהאהוב שלכם או אם אינכם יכולים להגיע אלינו עדיין תוכלו להנות מכל הטוב שיש למארזים שלנו להציע.

    כל הסיבות לבחור במארזים שלנו

    אנו מומחים בייצור מגוון אין סופי של מוצרי שוקולד במאות טעמים תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים- כך שהאיכות מובטחת. כמו כן, אנו מציעים שוקולדים כשרים ללא גלוטן וללא סוכר כך שכולם יוכלו להנות מהם ובשילוב יין מובחר שרק יישדרג לכם את המארז- והכל במחירים הוגנים. אז הירשמו למועדון הלקוחות שלנו ותהנו מהנחות מיוחדות.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן