השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מארזים לוועדי עובדים

    רוצים להפתיע את העובדים שלכם עם מתנה לחג?

    אם אתם מתכננים מארזים לוועדי עובדים, כדאי שתבחרו במארזים הכוללים שוקולד בעבודת יד! אנחנו בשוקולטרי גליצקי מייצרים שוקולדים מעולים בבית הייצור המשפחתי שלנו בעיר חולון ומספקים מארזים יוקרתיים לעובדי חברות באיזורים נרחבים בארץ. הצוות שלנו מביא איתו ניסיון רב וידע עצום ביצירת שוקולדים מעוצבים בצבעים מיוחדים ועם אפשרות למתג כל סוג של שוקולד בכל סדר גודל.

    מתנות מתוקות לעובדים בעיצובים מרהיבים

    ייצור שוקולד במפעל שלנו מאפשר לנו להתאים את מארזי השוקולד שלכם על פי הסגנון והטעם שלכם. האפשרויות שלנו למתנות לעובדים הן בלתי מוגבלות עם טכניקות ייצור שוקולד מתקדמות ביותר אשר הבאנו איתנו מהקונדיטורים הטובים ביותר בצרפת. אם אתם מחפשים מתנות לעובדים, אנחנו בשוקולטרי גליצקי יכולים לייצר לכם את המתנה המושלמת לכל אירוע חגיגי כגון ימי הולדת, חגים, אירוע השקה, ערבי חברה ומפגשים עסקיים.

    להזמין עכשיו ולקבל את כל המארזים עד למשרד

    שירותי המשלוחים שלנו מגיעים לאזורים נרחבים בארץ והם כוללים משלוחי מארז לוועדי עובדים עם מגוון מפואר של שוקולדים ופרלינים מעולים. אנחנו בשוקולטרי גליצקי מתמחים בעיצוב מארז לוועדי עובדים בהתאמה אישית עם טעמים משגעים של פירות, אגוזים ושילובים של שוקולד לבן כאשר כל השוקולדים שלנו נמצאים בהשגחת כשרות של רבנות חולון.

    אמנות השוקולד עד למשרד שלכם

    השוקולדים שלנו מיוצרים באהבה גדולה לאמנות השוקולד עם שיטות ייצור קפדניות במיוחד. בנוסף לכך, אנחנו בשוקולטרי גליצקי משתמשים בחומרי גלם מעולים ברמה הגבוהה ביותר על מנת לייצר את השוקולדים הטובים ביותר עבור העובדים שלכם. אנחנו מאמינים בייצור שוקולד כאמנות ומביאים כל הכנה של מארז לכדי שלמות עם עיצובים מרהיבים ומיוחדים כאשר הכל ארוז במארז יוקרתי.

    מארזים לוועדי עובדים בטעמים נפלאים

    רוצים לבחור מארזים לוועדי עובדים? אנחנו בשוקולטרי גליצקי מציעים לכם לעשות זאת כבר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר. הצוות המקצועי שלנו במפעל המשפחתי, ישמח לייצר עבורכם שוקולדים מעולים עם עיצובים משגעים. צרו איתנו קשר עכשיו והזמינו את המארזים המתאימים ביותר לעובדים שלכם.

    שלחו אלינו הודעה לכתובת המייל באתר או התקשרו ישירות לטלפון ואנחנו נעצב עבורכם מארזי שוקולד יוקרתיים לכל העובדים שלכם.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן