השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    בוטיק ייצור שוקולד

    מחפשים סדנה בוטיק לעובדים שלכם?

    בוטיק ייצור שוקולד מהטובים בישראל – שוקולטרי גליצקי, מציע לכם את סדנאות השוקולד הטובות ביותר לעובדים עם מגוון רחב של שוקולדים בטעמים נפלאים. אנחנו בשוקולטרי גליצקי מביאים איתנו את אמנות השוקולד של צרפת עם הקונדיטורית רוית גליצקי המציעה לכם מגוון עצום של פרילינים ושוקולדים לכל אירוע. הסדנאות שלנו יכולות להתאים לצוותים או מחלקות בחברה וניתן להתאים אותן גם לטבעונים וצמחונים במידת הצורך, כאשר אנחנו משתמשים למעשה במגוון רחב של חומרי גלם ליצירת השוקולדים שלנו.

    מפעל בוטיק לאמנות השוקולד מצרפת

    אם גם אתם אוהבים שוקולד והוא חלק מהחיים שלכם, זה הזמן שתכירו את אמנות השוקולד מצרפת המביאה איתה שיטות מתקדמות לעיצוב בשוקולד. אנחנו בשוקולטרי גליצקי מציעים לכם בוטיק שוקולד תל אביב והסביבה עם מיטב הפרילינים והשוקולדים העשויים בעבודת יד. את השוקולדים שלנו תוכלו להזמין באופן פרטי או למשרד שלכם ולהינות מהם בכל אירוע חגיגי. בוטיק שוקולד תל אביב של שוקולטרי גליצקי מביא לכם את אמנות השוקולד עד הבית או למשרד עם טעמים מדהימים ועיצובים מיוחדים לחוויה קולינרית ייחודית.

    ייצור שוקולד איכותי בעבודת יד

    אמנות השוקולד ניתנת ללמידה ובמיוחד כאשר היא מועברת על ידי קונדיטורים מומחים בתחום. אנחנו בשוקולטרי גליצקי בחולון מציעים לכם סדנאות בוטיק שוקולד אשר ילמדו אתכם את כל השיטות הטובות ביותר להכנת פרילינים בעיצוב אישי. סדנאות בוטיק שוקולד שלנו מתאימות לימי הולדת, אירועי חברה ולזוגות הרוצים להתפנק באחת הסדנאות הטעימות ביותר.

    תפריט עשיר בטעמים עם התאמה אישית ללקוח

    תפריט השוקולדים שלנו הוא עשיר במיוחד וכולל תוספות נפלאות של פירות וסוגים שונים אגוזים כאשר כל פרלין או בון בון מגיע עם טעם ייחודי ועיצוב מיוחד. בנוסף לכך, אנחנו בשוקולטרי גליצקי מציעים לכם תפריט מותאם אישית לכל אירוע על פי הטעם והסגנון שלכם. את השוקולדים בהתאמה אישית אנחנו מייצרים במפעל המשפחתי שלנו בחולון ומספקים לכם אותם ביום האירוע עד הבית או עד לאולם האירועים.

    בוטיק ייצור שוקולד מהטובים ביותר בישראל

    מעוניינים להתפנק עם שוקולדים מבוטיק ייצור שוקולד? רוצים להצטרף לסדנת שוקולד ייחודית? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולהזמין סדנה או שוקולדים איכותיים עד הבית או המשרד. אנחנו בשוקולטרי גליצקי נעניק לכם חוויה קולינרית ייחודית הכוללת אלמנטים מרהיבים ומיוחדים מאמנות השוקולד.

    צור איתי קשר ❤

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן