השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מגוון מתוקים טבעוניים ייחודיים

    אם אתם מחפשים מתנה מקורית ליקרים לכם, אנחנו בספק אם צריך לשכנע אתכם שקופסת שוקולדים היא המתנה המושלמת. מארז שוקולד טבעוני מושלם ליום האהבה, חגים, ימי הולדת, כמתנה לאמהות טריות, עובדים, מנהלים, אירועי חברה ועוד. למרבה המזל, כיום גם אנשים טבעוניים או אלרגיים יכולים להתפנק על שוקולד טעים ואיכותי שלא תדעו להבדיל בטעם משוקולד רגיל. קופסת שוקולד טבעונית היא מתנה נהדרת שקל גם לתת וגם לקבל, הכל בגלל אפשרויות המשלוח הנוחות, ומגוון השוקולדים הזמינים בעבודת יד של שוקולטרי גליצקי.

     מה עדיף מארז שוקולד טבעוני או שוקולד רגיל?

    שוקולד טבעוני הוא בדרך כלל פחות ממותק, קרמי ועשיר יותר מאשר עמיתו הלא טבעוני. הרכיבים בשוקולד הטבעוני טובים יותר עבורכם מאלה שבשוקולד המסורתי. זה אולי מפתיע, אבל לשוקולד הטבעוני יש למעשה מרכיבים בריאים יותר משוקולד רגיל. אין שימוש בתוספים מלאכותיים, חומרים משמרים או מוצרים מן החי. בנוסף, הוא נטול גלוטן ומכיל פחות סוכר באופן משמעותי.

    פחות שומן, פחות קלוריות וללא כולסטרול הם היתרונות של שוקולד טבעוני, המיוצר מחומרים צמחיים ולא מחלב, ביצים וג’לטין. הרמות הגבוהות של נוגדי חמצון המצויים בחלק מהשוקולדים הטבעוניים מספקות יתרונות בריאותיים נוספים, כולל סיכון מופחת לסרטן ומחלות אחרות.

    איך שוקולד טבעוני יכול לעזור לכם?

     אבקת קקאו, מרכיב מרכזי בשוקולדים טבעוניים, מופקת למעשה מפולי קקאו לא קלויים. בשל טמפרטורות העיבוד הנמוכות, כמעט כל הויטמינים והמינרלים, כולל ברזל, נחושת, מגנזיום, אשלגן, סידן וויטמין C, נשארים בפולים אלה. בגלל זה, שוקולדים טבעוניים טובים יותר עבורכם משוקולד רגיל. שוקולדים טבעוניים, אגב, אינם מכילים חלב בכלל. להיפך, הם עשירים באותם נוגדי חמצון, סיבים וחלבון המצויים במגוון רחב של פירות, ירקות ופירות יער. בנוסף, שוקולדים טבעוניים ללא סוכר הם בחירה טובה לחולי סוכרת. עבור אלה שנמנעים ממוצרי חלב בגלל אלרגיה או רגישות, זו האפשרות האידיאלית. אם אתם רוצים להעלות חיוך על פני היקרים לכם, הזמינו עבורם מארז שוקולד טבעוני של שוקולטרי גליצקי, ותהנו ממגוון היתרונות שהשוקולד הייחודי הזה מספק. להזמנות היכנסו לאתר או חייגו ישירות לשוקולטרי גליצקי.

     

     

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן