השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מארזי שוקולד בעבודת יד

    מדוע שוקולדים מיוחדים נחשבים ליוצאי דופן? מדוע אמנות השוקולד הפכה לפופולרית בעשר השנים האחרונות, ומה יש בכל אחת מהיצירות הללו שהופך אותן ליפות כל כך? יש הרבה הסברים אפשריים. זה יכול להתחיל ברצון למצוא דרך חדשה לבטא את עצמכם בצורה יצירתית, ואז יש את הסקרנות לגבי המרכיבים ותהליך הייצור של השוקולד. ולבסוף, יש את כל הדברים הנפלאים האחרים שאפשר להכין משוקולד. מסתבר שעדיין לא ניצלנו עד תום את המאפיינים והשימושים הרבים של הקקאו, למרות שהוא קיים כבר מאות שנים. בשוקולטרי גליצקי, שהוקם על ידי רוית גליצקי, ניתן למצוא סוגי שוקולד עבודת יד בטעמים שונים ומיוחדים, בעיצובים ייחודיים וכמובן בשילוב טעמים שינעימו לכם את החיך.

    הכנת שוקולד עבודת יד המבוסס על רעיונות יצירתיים

    מכיוון ששוקולד משנה צורה בטמפרטורות ספציפיות, ניתן לעצב אותו במגוון דרכים ליצירת טעמים שונים, בעקבות דפוסים קבועים מראש או שילובים מאולתרים יותר של חומרי גלם אחרים. עם שוקולד אפשר לייצר פרלינים, מגוון דמויות, ביצים ממולאות, ועוד אינספור מוצרים ייחודיים.

    מאמינים כי שוקולד איכותי יותר ככל שאחוז מוצקי הקקאו גבוה יותר. מוצקי הקקאו מחושבים על ידי חיבור של עיסת הקקאו וחמאת הקקאו של המוצר. מכיוון שהמים מקשים את התרכובת ומעכבים את התצורה הנכונה הדרושה ליצירת שוקולד עבודת יד משובח, חשוב ביותר לדאוג כי מים לא יבואו במגע עם התרכובת בזמן הכנת השוקולד.

    איך יוצרים שוקולד איכותי וייחודי?

    הידע הייחודי של רוית גליצקי, אשר למדה ורכשה את הידע והניסיון שלה מטובי המומחים בארץ ובעולם בתחום השוקולטרי פטיסרי קונפיסרי, מביאה את השילובים המתאימים והידע הדרוש לעבודה עם שוקולד איכותי כדי ליצור צורות ייחודיות, לשלב טעמים וכל זה בעת הכנת שוקולד עבודת יד. לא משנה מה אתם מחפשים, את השוקולדים הטובים ביותר תוכלו למצוא בשוקולטרי גליצקי. ניתן להזמין מארזים ממותגים, מארזי מתנה, שוקולדים לאירועים ועוד. מארזי שוקולד עבודת יד הם מתנה מקורית וייחודי שמאפשרת לכם לשבור את רצף המתנות הבנאליות שכולנו מקבלים לאירועים או לימי הולדת. לפרטים נוספים צרו קשר עם שוקולטרי גליצקי.

     

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
      הזמינו עכשיו בווצאפ!🍫
      הזמינו עכשיו בווצאפ!
      ברוכים הבאים לגליצקי שוקולטרי!
      מה תרצו להזמין? 🍫🍪💝
      דילוג לתוכן